28 Şubat 2018 Çarşamba

Rubenis vantilatör servis diyarbakır

Peugeot Cıtroen Yag Soğutucu Değişimi. Merhaba arkadaşlar forester s-turbo aracım hafta öncesinde motor suyuna yağ karışmaya başladı. Diyarbakır da olmam sebebiyle parça. Soutma suyunun motor ulat blounda blokonar.


Silindir kapak conta yanması motor yağına su karışması motor suyuna yağ karışması blok çatlaması.

Aslında motoru çalıştırdığınız anda araba eğer siyah duman çıkarıyorsa bunun bir. Son olarak da aracın benzinine yağ karışması sonucu yağ yakımı varsa da. Yüksek hararet.


Ama Conta yanınca suya yağ karışmaya başlıyor. Aracım Ccactus. Yazımızda motor yağına su karışması ve motor suyuna yağ karışması neden olur.


Böylelikle soğutma suyu ile yağ birbirine karışmış olur.

Usta aracın yağ soğutucusu patladı normalde suya yağ karışması gerekir. Opel marka araçlarda da bu sorun karşımıza çıkabilmektedir. Hortumlar içerisinde hafifte olsa yaĞ. Levhalarda delinme,sızdırma olduğunda ise motor soğutma suyuna, motor yağı karışır.


Genleşme tankı içerisinde boza kıvamında bir madde. Merhaba pazar günü arabayi yikadim suyunu kontrol edeyim dedim su deposu içi yag dolu katran olmuş içinde pazartesi götürdüm usta dedi. Egzoz duman rengi ve çekişte kayıplar olmaz. Bu iki parçanın arasında silindir contası denilen bir parça.


Conta, motor yağı ve suyu ayrı kanallarda tutamaz ve motor suyuna yağ, motor yağına da su karışır. Yağ soğutucu arızası. Motor yağına su karıştığında motor iç.


Devirdaim suyuna yag karısıyo diye tahmin ediyorum ben amaç. Otomatikman hararet. Su- yağ karışmış. Bu şekilde daha fazla kullanmadan servise gitmenizi öneririm.

Hatta yağa da su karışmış ise. DİZEL ARAÇLARA UYGUN YAĞ SOĞUTUCUSUDUR. YAĞ EŞANJÖRÜ OLARAK DA ANILMAKTADIR. ARIZA BELİRTİSİ MOTOR SUYUNA YAĞ KARIŞMASI.


Soğutma suyuna yağ karışmış olabilir. Radyatör suyuna yağ. Bu karışma yağ soğutucusunun contasından da kaynaklanabilir.


Ayrıca yanma odasıyla motor bloğu arasında soğutma suyu sızıntısını önler. CS MOTOR TEST – – Mit 4. Bewertungen „Çok inandırıcı gelmemişti fakat aldım kullandım hakikatten. Antfriz pas yağ vb. Etkenlerden etkilenmez.


Tag: motor suyu azalıyor, motor suyu azalma problemi, motor suyu eksiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.