21 Ekim 2020 Çarşamba

Turkcell servis yok 2019

Yararlı buldunuz mu? Karakter sınırı. Arama yapamıyorum. Mesaj atamıyorum. Kadıköy Cep Dünyası. Bu sayfada bilgi yok. Tüm hakları Saklıdır. Web Dergikadikoycepdunyasi. Operatörle alakalı durumlar ise 3G ve 4. Aynı sorunu yaşıyorum arkadaşlar bende. Yok dedim ve konuşmanın neticesinde. Sim kartınız yeniyse kontrol etmeniz gereken birkaç şey var. Hattınızı taktıktan sonra telefonunuzu bir süre kapalı tutun. Eğer değişiklik olmazsa çalışan.


Apple sorundan etkilenen cihazlar için bazı ülkelerde ücretsiz tamir programı başlattı. Son Güncelleme: 26. Turkcell Batarya Değişimi Fiyat Listesi. Yeni sim kart filan verdiler bir.


Hizmet Yok Hatası ve çözümleri. Servis Yok Hatası. Ne yogunluğu akşam 20:olmuş hala servis yok diyor doğruyu konuşun bari. Yukarıda yazdığım gibi panik yok, sakin olun.


Bu nedenle telefonun garantisi var ise garanti kapsamında telefonunuzu servise gönderin garantisi yok ise donanımsal olarak müdahale. SIM telefonları destekler.


Türk Telekomünikasyon A. Telefon garantili ise kesinlikle bir işlem yapılmadan yetkili servisine bırakınız. Not: Şebeke yok sorunu ile karşılaşan kullanıcılar yukarıdaki adımları. Herhangi bir işlem yapmanıza gerek yoktur. TURKCELL İLETİŞİM HİZMETLERİ A. Kimseyi arayamıyorum.


Sitesinde dahi yok kaldırmışlar sanırım. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından 03. Daire Başkanlığı Gazi Üniversitesi bünyesinde YÖK verilerine göre engelli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.