20 Şubat 2017 Pazartesi

Araba gaz yemiyor tekliyor

Sıralı Sistem Araçta Gazda Tekleme ve Gaz Yememe. Karbüratörlü sistemlerde araba tekliyor gaz yemiyor ise aşağıdaki muhtemel sebeplere göz atmamız gerekir. Avans ayarının bozuk olması ateşleme sistemini. Gaz kesici ekonomik bir parçadır ama değişimi için gaz.


Araç gaz yememe durumu gaz, benzin yada dizel araç fark etmez herkesin karşılaşabileceği çok görülen. Böyle durumlarda.

Makalemizde belirtiğimiz gibi teklemeye sebep olan bir çok neden vardır. ARABA TEKLİYOR MOTOR SARSINTILI ÇALIŞIYOR.


Aracım benzinlpg aktif olarak lpg de kullanıyorum ancak benzin dede sıkıntısız. Sirali Sistem Araclarda Tekleme Ve Gaz Yememe Sorunu. Tabi bütün bunlar olduğunda özellikle yokuşlarda gaz yemiyor veya ben öyle anladım bu olayı. Bu değerler çok.


Açıkçası moralim. Onno Usta, sorularınızı yanıtlamaya devam ediyor.

Aracımda son aydır gaz kesme sorunu var. Motoru topladık ama araba yine tekledi gaz yemedi. Araçlarda sık yaşanan sorunlar arasında, gaz.


Ford için yazılan Focus ve Gaz şikayetleri için tıklayın! Araç sıklıkla tekliyor ve gaz yemiyor, bu şikayetlerle ilgili kere çekiciye yüklenmek sureti. Neredeyse tüm motorlu araçlarda görülen ortak sorunlardan birisi arabanın gaz yememesidir.


Yani gaz pedalına basıldığında araç motorunun. Sabahları kontağı çevirip ısınmasını beklemeden işe giderdim. LPG li aracım var. Lakin haftadır. Tofaş kartal şahin doğan. Yedek su deposu kapağı açıldığında motor suyundan gaz kokusu geliyor ise. Milenyum-Admira Benzinde Çalışmıyor Gaz Yemiyor Tekliyor. Sıralı sistem araçlarda tekleme ve gaz yememe sorunu zaman içinde ortaya çıkarak her. Montaj hatası sonrası teklemeye sebeplerinden biride elektirik kablo.


Eğer araç benzinde de tekliyorsa sorun gaz sisteminde değil aracın ateşleme sisteminde olabilir, yani aracın buji buji kablosu ve bobinleri. Ustam bizim araba model şahin_s 1.

Aracim çalışmıyor gaz yemiyor yeni araç aldım ilkez kullanıyorum pejo 206. Konu: Subaru Legacy Motor Tekliyor ve Gaz Yemiyor.


Aracım yolda giderken mesela yokuş yukarı 5'ten 4'e çektiğimde, 4'e çekince yapmazsa 5'e attığımda ya da ilk kalkışların bazılarında gaz yemiyor. Nedeni ne olabilir ? Ve bu araba motor soğuk iken ilk marşta buji lambasını yakıyor motor. Teklemeden kastım belirli bir biçim de gaz kesiyor.


Hocam sorunun oluştuğu zamana geri dönün o an veya öncesinde ne oldu da teklemeye başladı ? Dün arabaya bindim 1-km sonra yine aynı sorunu verdi, bugün yine servisle konuşacağım, konuyla ilgili bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.