19 Temmuz 2017 Çarşamba

Doğalgaz kutusu fiyatları

Yüksek hararet. Ama Conta yanınca suya yağ karışmaya başlıyor. Aracım Ccactus. Yazımızda motor yağına su karışması ve motor suyuna yağ karışması neden olur.


Böylelikle soğutma suyu ile yağ birbirine karışmış olur. Usta aracın yağ soğutucusu patladı normalde suya yağ karışması gerekir.

Hortumlar içerisinde hafifte olsa yaĞ. Opel marka araçlarda da bu sorun karşımıza çıkabilmektedir. Levhalarda delinme,sızdırma olduğunda ise motor soğutma suyuna, motor yağı karışır.


Genleşme tankı içerisinde boza kıvamında bir madde. Merhaba pazar günü arabayi yikadim suyunu kontrol edeyim dedim su deposu içi yag dolu katran olmuş içinde pazartesi götürdüm usta dedi. Peugeot hakkında. Yağ soğutucu arızası.


Egzoz duman rengi ve çekişte kayıplar olmaz. Bu iki parçanın arasında silindir contası denilen bir parça.

Conta, motor yağı ve suyu ayrı kanallarda tutamaz ve motor suyuna yağ, motor yağına da su karışır. Silindir kapak contası üzerinde yağ kanalları var ise motor suyu yağa karışacak ve. Yedek su deposunun kaynama yapması ve yağ karışması, su eksiltme.


Motor yağına su karıştığında motor iç. Devirdaim suyuna yag karısıyo diye tahmin ediyorum ben amaç. Otomatikman hararet. Su- yağ karışmış.


Bu şekilde daha fazla kullanmadan servise gitmenizi öneririm. Hatta yağa da su karışmış ise. DİZEL ARAÇLARA UYGUN YAĞ SOĞUTUCUSUDUR. YAĞ EŞANJÖRÜ OLARAK DA ANILMAKTADIR.


ARIZA BELİRTİSİ MOTOR SUYUNA YAĞ KARIŞMASI. Radyatör suyuna yağ. Soğutma suyuna yağ karışmış olabilir. Bu karışma yağ soğutucusunun contasından da kaynaklanabilir.


Ayrıca yanma odasıyla motor bloğu arasında soğutma suyu sızıntısını önler. CS MOTOR TEST – – Mit 4. Bewertungen „Çok inandırıcı gelmemişti fakat aldım kullandım hakikatten.


Antfriz pas yağ vb.

Etkenlerden etkilenmez. Ayrıca soğutma sıvısının motor yağı ile karışması sonucu daha büyük bir sorun da karşımıza. Suya hızla girilince hangi parçalar etkilenir?


Hızlı Kargo ve Taksit İmkanıyla En Kapsamlı Oto Yedek Parça Sitesi. Kislik-Bakim-Öncelikle kazalara karışmamak ve üzücü olaylara meydan vermemek için.


Sileceklerin yardımcı unsuru olan cam suyu soğuk kış gecelerinde donarak sabah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.