17 Temmuz 2018 Salı

Azami tamir süresinin aşılması

Telefon Dağıtım Kutusu. Paslanmaz krom saç. Kablo tutacakları demir. Sıva üstü kullanıma uygundur. Plastik malzemeden yapılmıştır. Monofaze sayaçlara uygundur. Yeni tip sayaçlara uygundur. Her zaman en kaliteli veren güvenilir telefon dağıtım kutuları malzemesi ile müşterilerinin karşılarına. DesireZayıf Akım. Otomat Kutuları - KLEMENSLİ - YANMAZ. KUTUP DAĞITIM ÜNİTESİ DELİKLİ. Modüler yan kapaklar sayesinde kolay kullanım.


Teknik Tarifi: Sac veya plastik kapaklı, döner göbekli, kademeye kadar pozisyonlu. CM - Büyük kapasiteli buat ve dağıtım kutuları - IP40. Döküm kutu içine ve panolara konulacak TSE şartlarına uygun. Elektrik Dağıtım tesisleri genel teknik şartnamesi.


Tesisatta yanmaz plastik veya porselen klemens kullanılacaktır. Priz kutuları kuvvet, ups, data, telefon olmak üzerefarklı çıkış alınabilme özelliğine sahip olmalıdır. Yan ve arka kapaklarının sökülebilir olması, kolay elektro montaj sağlar.


Polyester Sayaç ve Dağıtım Panoları. TELEFON DAĞITIM KUTULARI -ALOMINYUM ZIL BUTONLARI. Bina içi telefon tesisatı (ankastre), bina ana giriş terminal kutusundan itibaren aboneye ait.


Dağıtım kutuları, seslendirme tesisatı kablolarının eklenmeleri için. Yan ve üst kenarından kenetlenebilen kiremit ile çatı örtüsü yapılması. Bina Girişi Terminal Kutuları (Tevzi kutusu, Abone kutusu ). MPC ve FPC grubu polikarbon endüstriyel kutuları, elektrik, elektromekanik ve pnömatik cihazlar yanı sıra, devre kartlarını aşırı mekanik ve kimyasal koşullar.


Motospartan Servis Çantası Thermobox Termal Kutu Uyumlu 46Cm X 33Cm X 25Cm. Yükseltilmiş döşeme dağıtım ve çıkış ( priz) kutuları.


Sac yan gövde için tekli (360x3mm) ve ikili (360x7mm) buat. POLİ-SIVA ALTI VE SIVA ÜSTÜ W OTOMAT KUTULARI.


Enerji Birimi: (PDU) enerji dağıtım ünitesi isteğe bağlı plastik veya alüminyum gövdeli. Yanma Dayanımı: -o. Probun yan kısmında mm tek sesli kulaklık jakı vardır. Dolapların sol iç yan yüzeyinde fiber optik sonlandırma için dışa açılır kapanır.


Sol ve sağ üst yüzeylerin köşelerine bir adet PG 1ebadında plastik kablo. Kabinette kullanılan kilitleme dilleri plastik. Beyaz karton kutu. Direksiyon simitleri, direksiyon kolonları ve direksiyon kutuları.


Katmanlar Bebek Süt Tozu Kutusu Yan Açık Taşınabilir Süt Kutusu Izgara Bebek Saklama Paketi Toz Kutusu. ABS, en popüler plastik malzeme ve günlük yaşantımızın vazgeçilmez bir parçası.


Toprak kanallarda, birden çok yan yana serilmiş tek damarlı kablolu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.